wtorek, 9 stycznia 2018

#292 O macierzyństwie / On maternity

Nie, nie będzie to wpis parentingowy. Ani coachingowy. Nie będę się teraz zwierzać, co się zmieniło. Wiadomo przecież, że wszystko. No to o czym to będzie?
Mam nadzieję, że mój nowy kolaż powie sam za siebie :)


No, this won't be any parenting nor coaching post. I won't give you tips or recommendations on how to manage life with little ones on board. So, what is it gonna be? Let my newest collage speak, hopefully, for itself :)









;)

Zimowe ukochy
Winter hugs!

M.


12 komentarzy:

  1. Extra! Wieloznaczny i dowcipny. Ale ja mam nadzieję, że to co czytasz to nie poradniki :p tylko piękną, mądrą literaturę i wesołe dziecięce wierszyki :) Fajnie że coraz częściej znów tu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam mądre książki ;)
      Tęsknię. Ale chwilowo mamy intensywny czas i nie daję rady wiele robić. Ani czytać. Ale to też ważny czas i zobaczymy, co będzie dalej :)

      Usuń
    2. Ja właśnie skończyłam "Tulipanową gorączkę" i czuję się rozczarowana. Może Ty mi coś fajnego polecisz? Choć coraz częściej myślę o powrocie do klasyki typu Bułhakow, Balzac. Chyba brakuje mi porządnej lektury, bo wszystko jakieś takie płytkie i nudne.
      A intensywny czas...no cóż... mniej intensywnie już nie będzie. Ja patrzę na te moje szkraby i zastanawiam się kiedy oni tak urośli i kiedy ja znajdę chwilę spokoju ;)

      Usuń
  2. Świetny! Chociaż swoich dzieci nie mam, to tak mi się wydaje, że czuję, o co tu chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Ciekawe, czy jesteś już "wystarczająco" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy. Jestem od siebie wymagająca, więc wiesz...bywa różnie :)

      Usuń
  4. Madziulko, Ty zawsze byłaś wystarczająco wystarczająca, nie psuj się zbędną lekturą :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, dzięki kochana! Dobre lektury nie są złe. Głupoty omijam ;) :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo to fajne. Lubię kolaże! (I tak, ja Cię podglądam od jakiegoś czasu, a konkretnie od Dnia Kartkowania na fejsie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra! Świetny tekst, oprawa i "moja" kolorystyka <3

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń